Τη θετική αποδοχή του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού είχαν οι δημοσιεύσεις δημοφιλών bloggers/influencers από την Αγγλία, την Γαλλία, την Γερμανία, την Πολωνία και την Ιταλία, που επισκέφθηκαν το περασμένο φθινόπωρο την Κεφαλονιά, την Ιθάκη, την Ζάκυνθο, την Λευκάδα και το Μεγανήσι και μετέφεραν τις ιστορίες και εμπειρίες τους μέσω blogs και αναρτήσεων, σε όλο το διαδικτυακό κοινό, με στόχο την ανάδειξη του αυθεντικού χαρακτήρα των Ιονίων Νήσων.

Η ψηφιακή καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων (Digital PR Campaign) σε στοχευμένες αγορές πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με την Marketing Greece και περιλάμβανε τη δημιουργία θεματικών εμπειριών για τα τουριστικά προϊόντα των Ιονίων Νήσων. Ειδικότερα, διοργανώθηκαν το διάστημα Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2019, 5 μεμονωμένα ταξίδια γνωριμίας (blogger trips) σε 5 επιλεγμένα νησιά των Ιονίων Νήσων(Κεφαλονιά, Ιθάκη, Ζάκυνθο, Λευκάδα και Μεγανήσι), με τη συμμετοχή ισάριθμων  bloggers/influencers από τις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Πολωνίας και Ιταλίας.

Στόχος της ενέργειας ήταν η δημιουργία θετικής δημοσιότητας για τους προορισμούς σε στοχευμένες αγορές, όπου μέσα από ειδικά σχεδιασμένες βιωματικές εμπειρίες, προβλήθηκαν με δυναμικό τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων στο ψηφιακό περιβάλλον.

Οι ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης (bloggers/influencers) επισκέφθηκαν το περασμένο φθινόπωρο τα 5 επιλεγμένα νησιά των Ιονίων Νήσων (Κεφαλονιά, Ιθάκη, Ζάκυνθο, Λευκάδα και Μεγανήσι) και μετέφεραν τις ιστορίες και εμπειρίες τους μέσω blogs και αναρτήσεων, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο το διαδικτυακό κοινό, με στόχο την ανάδειξη του αυθεντικού χαρακτήρα των Ιονίων Νήσων.

To ταξίδι των influencers εστίασε στην ανάδειξη εμπειριών σχετικών με τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τη φυσική ομορφιά που μπορεί ο επισκέπτης να απολαύσει στα Ιόνια Νησιά στοχεύοντας στην προβολή του ιδιαίτερου χαρακτήρα των προορισμών που μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό πόλο έλξης και ενίσχυσης του τουριστικού ενδιαφέροντος.

Στο πλαίσιο της ψηφιακής καμπάνιας Δημοσίων Σχέσεων (Digital PR Campaign) οι bloggers/influencers πραγματοποίησαν πολυάριθμες δημοσιεύσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media Posts & Stories) τους, τις οποίες μοιράστηκαν με περισσότερους από 380.000 Followers/Fans, ενώ δημοσιεύθηκαν σε 7 blogs, οι μοναδικοί  επισκέπτες των οποίων ξεπερνούν τις 270.000.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Πράξης «Δράσεις προβολής φυσικών και πολιτιστικών πόρων της Π.Ι.Ν 2017-2018» που χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ιόνια Νησιά  2014-2020”.

Σήμερα, στις δύσκολες συνθήκες για τον τουρισμό, ο απόηχος αυτής της δράσης είναι ιδιαίτερα ωφέλιμος.