ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ: Δυστυχισμένη Αιτωλοακαρνανία -10 Χρόνια το δικό μας Γεφύρι της Άρτας! 
-ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ στον αυτοκινητοδρόμο ΑΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ!
-Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
   Σε «Γόρδιο δεσμό» εξελίσσεται το ζήτημα του αυτοκινητοδρόμου ΑΚΤΙΟΥ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ για το Υπουργείο Υποδομών. Ο οδικός άξονας έχει «παγώσει» και η Πολιτική λύση φαντάζει ως η μόνη λύση προκειμένου να διασωθεί το έργο, που έχει χαρακτηριστεί ως «αιώνιο έργο». Είναι το κορυφαίο έργο υποδομής για ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα και σίγουρα αποτελεί στοίχημα για τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή να ξεμπλοκάρει την πολύπαθη σύνδεση Ακτίου-Αμβρακίας!……….
Το έργο έχει κολλήσει εδώ και χρόνια, αφού χωρισμένο σε 4 τμήματα και με συνολικό προϋπολογισμό 142 εκατ. ξεκίνησε το 2010. Λόγω των αλλεπάλληλων προβλημάτων διενεργήθη νέος διαγωνισμός το 2017 αυτή τη φορά με προϋπολογισμό 160 εκατ. Όμως και πάλι κυρίως λόγω των δικαστικών εμπλοκών παραμένει παγωμένο.
      Διανύουμε ήδη τον έβδομο μήνα της νέας κυβέρνησης και το  κρίσιμο ερώτημα είναι: Υπάρχει πρόθεση για πολιτική λύση και έναρξη των εργασιών;
       Έστω στην 4η εργολαβία των 16χλμ [ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ] Λουτράκι- Αμβρακία για να σταματήσουμε να θρηνούμε νεκρούς στον δρόμο καρμανιόλα Αμφιλοχία-Βόνιτσα και να δοθεί οδική ανάσα στην Δυτ Ελλάδα.
Ευχές για καλό δρόμο: «Καλό μήνα, καλό δρόμο», μας ευχήθηκε ο Απόστολος Βετσόπουλος, διδάκτωρ Ιστορίας, Συντονιστής φιλολογικού έργου Δυτικής Ελλάδας και χαρακτηριστικά τόνισε: “Αντεύχομαι Νώντα για καλές γιορτές! Όσο θα υπάρχει ο ματωμένος και θανατηφόρος δρόμος Αμφιλοχίας-Βόνιτσας δεν υπάρχει ελπίδα να τον διαβούμεΝώντα, πίεσε τους κυβερνήτες να δώσουν τα κομμάτια Αμβρακία-Λουτράκι και Βόνιτσα-Δρυμός. Χρόνια Πολλά, Απόστολος Βετσόπουλος.
Εφημερίδα ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΑ ΝΕΑ: ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ
       -ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2017 Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Θ. ΚΑΒΒΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
-ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ!!! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ 4η ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ (ΛΟΥΤΡΑΚΙ – ΑΜΒΡΑΚΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
 
      16 Μαρτίου 2010!!! Ξεκινάνε τα έργα της εργολαβίας της Αμβρακίας Οδού, ενός έργου μήκους 48,5 χιλιομέτρων που σκοπό έχει να ενώσει το Άκτιο με την Ιόνια Οδό.  Ένα έργο που με εξαίρεση τα πρώτα 15 χιλιόμετρα περίπου που ενώνουν το Άκτιο με την Βόνιτσα και που παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2019, λίγο πριν τις Βουλευτικές εκλογές για ευνόητους λόγους, από το 2014 βρίσκεται σε αδιέξοδο. 
      Το 2017 αποφασίστηκε να δοθεί το έργο σε εργολαβία σκούπα με σκοπό να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε 2,5 χρόνια. Η υπόθεση όμως του καρτέλ των κατασκευαστικών εταιρειών έχει βάλει νέο φρένο στον διαγωνισμό, στον οποίο μειοδότησε μεν η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ με έκπτωση 49,85%, όμως η απόφαση του ΣτΕ έφερε και πάλι στο προσκήνιο τη δεύτερη GD Infrastrutture (42,41%).
         Σημειώνεται ότι το ανώτατο δικαστήριο έκανε εν μέρει δεκτή την προσφυγή της ιταλικής εταιρείας, αναστέλλοντας την πρόοδο της διαδικασίας του διαγωνισμού για την κατασκευή του έργου «Υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά – Νότου από χ.θ. 0+000 έως χ.θ. 48+500»».
         Πλέον και αναμένοντας τις δικαστικές αποφάσεις το έργο παραμένει στάσιμο. Πλέον υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μείνει όπως είναι καθώς ίσως να χαθούν τα ευρωπαϊκά κονδύλια που έχουν κατανεμηθεί για το συγκεκριμένο οδικό άξονα αν δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2023.
           Δυστυχώς με τα σημερινά δεδομένα το πιο πιθανό είναι να χαθούν τα κονδύλια καθώς δεν υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη. Φυσικά υπεύθυνη για αυτή την κατάσταση δεν είναι άλλη από την τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών που  με τις αλχημείες που έκανε τίναξε στην κυριολεξία, στον αέρα το συγκεκριμένο έργο.
ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2017 Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Θ. ΚΑΒΒΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
             ΑΝ το υπουργείο από τον Δεκέμβριο του 2017 “άκουγε” τον βουλευτή Λευκάδας κύριο Αθανάσιο Καββαδά και δεν προχωρούσε στην δημοπρασία αλλά σε άλλη λύση για την ολοκλήρωση του έργου, το πιο πιθανό σήμερα που μιλάμε να ήταν το έργο να έφτανε στην ολοκλήρωσή του και να μην κλαιγόμασταν και ρίχναμε ευθύνες στην τότε κυβέρνηση. 
        Την άποψη του κυρίου Καββαδά την είχαμε δημοσιεύσει στο τεύχος του Μαρτίου του 2019 με τίτλο “ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ: ΤΟ ΝΕΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ”.
 
Ο συντοπίτης μας και συνεργάτης της εφημερίδας μας πρώην Λυκειάρχης κύριος Νώντας Νικάκης με επιστολές του έχει ενημερώσει για τα καθέκαστα πολλούς Βουλευτές όμορων Νομών καθώς και τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλο σε συνάντηση που είχε μαζί του πριν από λίγες ημέρες στην Πρέβεζα. 
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ!!! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ 4η ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ (ΛΟΥΤΡΑΚΙ – ΑΜΒΡΑΚΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
 
           Πλέον το μόνο που φαντάζει ως ενδεδειγμένη λύση δεν είναι άλλη από το να πάρει το Υπουργείο πολιτική λύση και να ξεκινήσουν επιτέλους και πάλι οι εργασίες δίνοντας φυσικά έμφαση στην τέταρτη εργολαβία που αφορά την παράκαμψη Αμφιλοχίας. 
          Στο συγκεκριμένο κομμάτι το μεγαλύτερο μέρος του έργου έχει ολοκληρωθεί από το 2014!!! και αν ξεκινήσουν οι εργασίες δεν θα πάρει πάνω από έξι μήνες για να ολοκληρωθεί και να σταματήσουμε επιτέλους να θρηνούμε θύματα σο οδικό δίκτυο καρμανιόλα Αμφιλοχίας – Βόνιτσας. 
        Απλά εδώ να αναφέρουμε πως μελέτη έχει δείξει ότι στον συγκεκριμένο δρόμο μετράμε κατά μέσο όρο περίπου 3 νεκρούς κάθε χρόνο και πάνω από 30 τραυματίες λόγω των τροχαίων δυστυχημάτων. 
          Επίσης κλείνοντας να τονίσουμε πως σε επικοινωνία που είχαμε με Βουλευτές όλων των κομμάτων μας ξεκαθάρισαν πως δεν θα σταθούν εμπόδιο στην ολοκλήρωση του πολύπαθου έργου αν δοθεί τελικά πολιτική λύση. 
 
Πλέον τα πάντα είναι στα χέρια της κυβέρνησης. 
-Κύριε Υπουργέ Υποδομών, Καραμανλή Κωνσταντίνε, παλαιότερα οι Υπουργοί έκοβαν με το μαχαίρι τους γόρδιους δεσμούς, ήρθε η ώρα να το κάνετε και εσείς. 
-Κύριοι Βουλευτές της Αιτωλοακαρνανίας, κύριοι περιφερειακοί σύμβουλοι της Αιτωλοακαρνανίας, κύριοι Δήμαρχοι της Αιτωλοακαρνανίας. Τι έχετε κάνει όλα αυτά τα χρόνια για να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα, εκτός από το να πηγαίνετε στα εγκαίνια και να φωτογραφίζεστε;;;