Φωτιές άναψε ο πρόεδρος Επιμελητηρίου με την συνέντευξη που παραχώρησε προ ημερών. Δεν θα ασχοληθούμε προς το παρόν με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κο Σπύρο Γαλιατσάτο τον οποίο ο κος Σκιαδαρέσης κατηγορεί ότι σαμποτάρει την κατοχύρωση του Brand Name γιατί δυστυχώς υπάρχουν και στην Λευκάδα αρκετοί οι οποίοι παρασκηνιακά το σαμποτάρουν και όχι μόνο αυτό!

Σύμφωνα με τον κο Σκιαδαρέση συνέβη άλλη μια απίστευτη ιστορία σχετικά με το Brand Name η οποία αφορά ιδιοκτήτη μεγάλου ενημερωτικού πόρταλ στην Λευκάδα: Το Μάρτιο 2017 την βραδιά που παρουσιάστηκε το Brand Name ο Λευκαδίτης ιδιόκτητης portal έτρεξε αμέσως μετά την παρουσίαση και κλείδωσε τα domain του Brand Name ώστε σήμερα το Επιμελητήριο να μην μπορεί να κατοχυρώσει στο διαδίκτυο ούτε αυτά. Τα καβάτζωσε ο ιδιοκτήτης και γνώστης του αντικειμένου ώστε το Επιμελητήριο τώρα να ψάχνεται και με αυτή την υπόθεση! Ποιος θα φανταζόταν πως Λευκαδίτης και μάλιστα “φίλος” του Επιμελητηρίου θα έφτανε σε αυτό το σημείο! Εδώ ταιριάζει η παροιμία τι να τους κάνεις τους εχθρούς όταν έχεις τέτοιους φίλους!

Στις 11 Μαρτίου 2017, την βραδιά της παρουσίασης ζητήθηκε από τα ΜΜΕ προκείμενου να προστατευτεί το Brand Name να μην το δημοσιεύσουμε έως την επίσημη παρουσίαση. Και το τήρησαν όλοι, αυτό νόμιζαν οι του Επιμελητηρίου… Προφανώς σε αυτή την “Συμφωνία Κυρίων”  δεν ήταν όλοι κύριοι τελικά! Βέβαια δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο γεγονός ότι ήταν άκρως αντιεπαγγελματικό από πλευράς Υπεύθυνου Τουρισμού Επιμελητηρίου να μην φροντίσει πριν την παρουσίαση να τα έχει κατοχυρώσει, ώστε όποιος επιχειρήσει να τα «καβατζώσει» να μην μπορεί.

Ζόρικα τα πράγματα για το Brand Name «make it happen in 24»…. Βέβαια σύμφωνα με δηλώσεις του κου Σκιαδαρέση δεν σκοπεύει να τα παρατήσει! “Ως Επιμελητήριο έχουμε ξεκινήσει την διαδικασία να κατοχυρώσουμε το εμπορικό σήμα και σε 4 μήνες θα το έχουμε έτοιμο.”